期權基礎分享 (1)

為什麼要投資期權? 
 
先講好處: 
  1. 靈活,即係多種市況,例如大升,大跌,慢升,慢跌,唔升唔跌,都可以透過砌出不同既期權組合獲利。
  2. 槓桿大,即係可以刀仔鋸大樹,例如睇700 騰訊 升,現價$314.4 買1手,要$31,440 ,但買即月貼價310 認購(CALL) 一手,只要$1,211 左右,如果700 升 5% ,買正股賺5 % ,但期權(以1/8/2017 收市的330 認購(CALL) ) 計,期權金達$3,920 ,即賺3倍多。     
壞處:
  1. 複雜,期權組合同玩法好多,可以組合玩,可以分開玩,可以跨月玩,可以不同行使價玩,可以配合正股/期貨玩。
  2.  有限期(此壞處對買入(LONG) 而言),即係買左到期時吾到價,買入(LONG) 就輸,沽出(SHORT) 就贏。
  3.  計價複雜,當中包括時間值,價內值和引伸波幅。

其實市場上除左期權,仲有一種更多人知既同類產品,就係牛熊窩輪,佢地出名除左多賣廣告外,其實無咩特別好,因為唔公平,最主要係無得做SELL (沽出) 方,已經無左過靈活性,你只係得買,個價又發行商任定,正股升100 %,隻窩輪唔升,你都唔可以點,而牛熊就有回收價,即係穿左某個價就幫你強行止蝕,好被動,所以期權已經係相對公平,只係廣告太少,係香港太吾流行,先少人玩,所以建議有志玩衍生工具既朋友只玩期權,不玩牛熊窩輪。

留言

這個網誌中的熱門文章

期權基礎分享 (10) 用期貨平 ITM Option

tg group 分享 signal